Aylizinannesii Adetim sekiz gün geçti düzensiz adet oluyorum tam anlayamadım daha öncelerde hep 0,1 çıkıyordu tüm eski sonuçlarıma baktım hepsi 0,1 de ilk defa iki küsür ilk bebeğin göçç dellenme sizce olabilir mi
user56 Olabilir düzensiz adetin varsa yumurtalama ne zaman olduğunu tahmin etmek zor inşallah nasip olur