Aysenur0058 Hamileliğimin başında rahmimin içinde kesenin çevresinde bir bölgede kanama görünüyordu, birde öncesinde bir düşüğüm olduğu için ilk kontrolümden beridir progestan 200 mg kullanıyorum. Şuan çok şükür son haftalardayız 8 mayısta inşaAllah sezaryen doğum yapacağım 🌺🤲🏻 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🌺