Eceliza3434 lamaan kızım camı bi attı her yere sıçradı bi yüzüne gelmemesi çizmemesi büyük şansdı kesinlikle plastik ama daha minikken kontrol sendeyken camdan heves alınabilinir…
Ebrar042 lamaan ben aventin 4 lü plastik setini aldım. Hem kırılma ihtimalinden dolayı hemde plastikten daha ağır olduğu için cam tercih etmedim
Eceliza3434 lamaan yeni doğana biberon çok verilmiyor ya mecbur kalmadıkca zaten damak ve diş yapısını full bozuyor hala kızımda vicdan azabı cekiyorum yeni doğana mecbur kalındıgında yani çokda fark yok ikisinin arasında agır zaten cam keyifli olmuyor
Liv3652 lamaan bebek fırlatmasa bile kazaya müsait oluyor cam biberonlar ben chicco natural feeeling kullanıyorum dönem dönem değiştirmek gerekli onun dışında biberon temizleyici, fırçayla her beslenmeden sonra temizlerseniz hijyen sorunu olmaz
Bernush lamaan ben de bu konuda çok kararsızım. Dr brown markasından Cam düşünüyordum ama ağırlığından dolayı da vazgeçiyor gibiyim. Diğerleri de plastik değil aslında sağlıklı başka bir madde bildiğim kadarıyla.
Bernush lamaan Babymall(Ankara) den aldım dün, 1 dr brown cam aldım kolik için olandan (125 ml di galiba) , bir de avent in plastik gibi olandan aldım(200 ml). Limit limit hediye çeki veriyorlar harcama tutarına göre.
Nur1806 lamaan cam daha hijyenik geliypr ama ağır oluyor. Yanlışlıkla bebeğin suratına gelse acıtır bayağı o yüzden plastik