Aleynadd Kızlar 17. Haftadayım hareket ettikçe sağ kasıgım batıyor yarım saat oldu uzanınca hiç bişe yok ama nefesimi alırken karnım içine doğru çökünce gene bir ağrı tarzı batma oluşuyor doktora gitmeli miyim başına gelen var mı
Aleynadd cLearQueen ben sağ olunca korktum apandist mi diye ama geçti çok şükür, normal sol dan korkmayın
9898- Bugün gittim kızlar 17 haftalığım acile gittim bişey yok dedi doktor ama nasıl ağrı kramp girdi hem alt karnıma hem kasıklarıma çok şükür
Booksandcats Benim de aynı şekildeydi sağımdan soluma dönemedim ağrıdan ama doktor normal olduğunu söyledi bebeğe de baktılar ultrasonla hiçbir problem çıkmadı 🙏