Nurmxx 14 haftalıkken saç boyatan oldumu acaba bi zararı olurmu ? Biraz araştırdım hiçbir zararı yoktur diyolar
Senmsii Nurmxx Bende normde boyuyordum hep hamilelikten önce ama doktoruma sorduğumda asla boyamamam gerektigini bitkisel olanlarda bile kimyasal maddelerin olduğunu bebek plasentasına hasar verebileceğini söyledi canım
OktaycanveAnnesi Ben hamileliğimi tam 16. Hafta da öğrendim…14 üncü haftada saçlarımı boyatmıştım bilmeden..Şimdi tekrar boyatmak istiyorum Dr asla birşey olmaz bende boyattım dedi ama kararsız kaldım..
OktaycanveAnnesi Merve_3351 o on numara bir doktor hanımefendi ben pcos hastalığına sahibim ve tüm doktorlar olumsuz konuşurken o benim gayet normal yoldan çocuk sahibi olabileceğimi söyledi ve öyle oldu.Gebeliğimde bilmeden ilaç içtim diğer Dr burnumdan getirdi kendi doktorum asla birşey olmaz dedi ve sonuç gerçekten Allaha şükürler olsun ki yok..Gebeliği hastalık olarak görmeyin diyor millet herşeyi çok abartıyor ben 14. Haftada boyattım maşallah yine birşey olmadı..
Htckrlp Doktordan doktora değişiyor yanıtı bilinen direkt net bir zarardan bahsedilmiyor bildiğim kadarıyla ; doktorunuza danışın içinize nasıl sinerse öyle yapın ; 35. Haftadayım bir kere boyattım doğumdan önce bir kez daha boyatacak gibiyim .
Merve_3351 OktaycanveAnnesi konu saç boyası insan normal.hayata bile soluyunca bir fena oluyor normal hayata bile solumak.istemedigim için boyatmayı biraktım fazla kimyasal içeriyor . Doktorunuz iyi olabilir gebeliği hastalık olarakda görmüyoruz tabiki ama boya ap ayrı bir konu bence
hellobebekcan İki doktora takipliyim birisi riskli gebelik uzmanı ama ikiside kesinlikle önermedi. bekliyorum bende dogumu 🥹