Halin Kızlar sezaryende belden vurulan iğne çok acıtıyor mu? Bi de keserken dokunurken ne bilim acı hissediliyor mu? Bunları düşünmekten sürekli kendimi korkutuyorum. Bebişime kavuşacağımın sevincini yaşayamıyorum bile. Canım çok azdır. Bilenler yardımcı olabilir mi 😞
Seren27 Halin ben bebeğimin ağlamasını duyana kadar doktor hala kesmedi daha karnımı bastırıp kontrol ediyor sanıyordum öyle söylüyeyim😀😀
Yagizinannesi_ Halin 3 gün önce sezeryan oldum bende senin gibiydim boşuna stres hiç birşey hissetmiyorsun hemen olup bitiyor
snowglobe Halin iğne normal iğne kan aldırmak gibi düşünün. His yok acı falan keserken. Bi şeyler oluyor anlıyorsunuz ama siz anlamaya çalışana kadar bebeşi yanınıza koyuveriyolar 😊
mommys1 Halin 23 yaşına kadar iğne yaptırmamış biri olarak sezaryen doğum yaptım doğumdan korkma sonrası biraz sıkıntılı yürüme ağrılar vs
Mervesoku Halin merhaba iğne acıtmıyor aslında ama sonrasında düz durmakta zorlanıyorsun doğumdan itibaren ve bir kaç gün ama hiç onları düşünme 🥹☺️🥰 sağlıkla kucağınıza alın
Mommmmy Doğum, iğne bunlarda hiçbir şey hissetmedim. Sadece doğumdan sonra ilk yürüyüş beni benden almıştı 😅 birkaç güne toparlanıyorsunuz . Şahsen ilk doğumumda iğne benide korkuturdu. Bu muymuş dedim ya 😅 hissetmedim bile