Merhaba. 3 ve 5 yaşında iki bebem var. Eşim il dışında 3 kişiyiz genelde. Yemek konusunda bu aralar ne yapacağımı çok şaşırdım. Bazen sadece corbayla günü geçirdiğimiz oluyor. Siz neler hazırlıyorsunuz çocuklarınıza kendinize yemek konusunda cok fikre ihtiyacım var. Hamileyim bulantilardan da hicbirsey yapasim gelmiyor 😶