06Pembemavi80 Evrimeylem sağlıklı olun inşaallah, hayırlı olsun. Minnacik topacik kucağınızda bol bol tadını çıkarın 💞 çok çabuk büyüyorlar 🐣
Merve_volkan Evrimeylem zor muydu diye sormuycam canım illaki zordur da bende Perşembe yaticam suni başlayacaklar hiç acilmam da yok bana onerebilecegin bişey var mı şunu yap yada yapma diye
Evrimeylem @“Merve_volkan”#p32145217isallh bir avazda kurtulursunuz nefes alıp veyneyi iyi yap o çok iyi geliyor benim şansım eşim doğum süreci bitene kadar yanimdaydi o çok iyi oldu