meryemm34 Sezeryan düşünüyorum, nigar hanıma gidip memnun olan var mı? birde muayene de hastane eş kabul ediyor mu? operatör bir dönem kabul edilmiyordu diyor böyle saçma şeymi olur para verip eşin alınmaması gibi. gidenler deneyim paylaşırsa sevinirim