Ben de zeynep kamilde çektirdim. Aslında çok acılı bir işlem değil ama ilaç verilirken kendini belli ediyor. Çıkışta yürüyerek çıktım ama ağlıyordum yani. Evet acılı bir işlem ama dayanılmayacak kadar olduğunu düşünmüyorum. Herkesin acı eşiği farklı tabii. Benim dışımda çektirenler de yürüyerek çıktı ama onlar da ağlıyordu.