Aybukgeg Selam kızlar bugün sağ tarafım ve karnımın üstünde bir baskı ve karın ağrım var bıçak saplanıyor gibi sancılanıyor bu durumu yaşayan varmı
Dilara_0 Aybukgeg hamile misiniz? Hamileyseniz ne kadarlık? Değilseniz bir iç hastalıklarına görünün derim.
MorKelebek54 Aybukgeg karin boslugumda benjm de oyle oluyo distan dokunsam bile resmen aciyo bazen de sanki igne batmasi gini his oluyo niye çözemedim bence