Hatice4136 Kızlar arkadaşım dün kan verdi doktoru hamilesin dedi bugün ise yoğun bir kanaması oldu ve doktor bebek yok diyor ama referans aralığı 0-29 değer ise 6 üstü anlamadık bişey
CokCahilsinKeskeOlsen Hatice4136 var henüz çok yeni mutlaka 2ngunde bir kan verip tekrarlayın sağlıklı yükseliş gösteriyorsa Muhtemelen sağlıklıdır
sweetmom_ Hatice4136 değer aralığı 0-5 arasıdır. Eğer kanaması olmuşsa adet olur gibi muhtemelen kimyasal geçirmiş. Geçmiş olsun 💐