Nur_acikgozer Bbk88 var çok şükür 13 haftalık olduk anestezi den bende korktum ya uyanamazsam diye ama korkulacak hiç bisey yok
Bbk88 Nur_acikgozer masallah💖💖 çok sağol rahatlattin içimi canim amin💓evet herkes idrara sıkışık olmaktan bahsediyor canim .peki ilk denemede mi tuttu❤️
Nur_acikgozer Bbk88 transferin de tek zorluğu idrara sıkışık olmak onun dışında hiç sıkıntısı yok Rabbım hayırlısıyla pozitif haberini almayı nasip etsin inşallah
Nur_acikgozer Bbk88 transferin de tek zorluğu idrara sıkışık olmak onun dışında hiç sıkıntısı yok Rabbım hayırlısıyla pozitif haberini almayı nasip etsin inşallah
Mzzz Bbk88 evet benim ilk denemede tuttu şuan bebeğim doğdu ve 6 aylık şimdi 10 haftalık kendiliğinden hamileyim 😂 bazı şeyler kafada bitiyor herhalde 🤗
Mzzz Bbk88 bende ya anestezi beni uyutmazsa pat diye uyanirsam falan diye korkuyordum 😂😂😂 sanki beyin ameliyatina gircem kendi kendime stres yapıp durdum ama ne güzeldi bı bayılmışım mis gibide uyudum zaten uykusuzum 😂😂
Bbk88 Mzzz benim tek.tupum tjkali bir kimyasal gecirdim aşılama yaptiricam olmazsa tüp bebek .yasim 31 beklemeyelim dedi doktor
eminee35 Bbk88 tup bebege baslama isiyle beraber 10 yada 11 ama bence tedavi sekline gore degisir onemli olan transferden sonraki olan bakim ve ilaclari duzenli kullanimda
baharmom35 Bbk88 canım o kişiden kişiye değişiyo kiminin aylar kiminin ise başlıyor taze transfer 15 günde bitiyor o eşinle beraber senin tedavi sürecinle alakalı