Çok geçmiş olsun bu duyguyu çok iyi biliyorum iki sene önce bir mol gebelik yaşadım kürtajla sonlandı okadar üzüldüm ki anlatamam her gece ağlayarak uyudum.. eşimin ailesi ozaman çok üstüme geldiler kaynanam bi daha çocuğu olmayacak demişti millete, inanılmaz şeyler yaşadım ama çok şükür 9 ay önce hamile kaldım şimdi doğurmak üzereyim, size tavsiyem kendinizi iyi korumak ve hiç bişey kafanıza takmayın