Asiye12 Kızlar bi bilgisi olan var mı bu Rapor hakkında Cuma günü gittim doktora rapor için fakat 32+0 bu pazartesi oluyorum. Fakat tatile girdik her yer kapalı. Ne yapmam gerekiyor?
elmaelmaelma Asiye12 pazartesi idari tatil olduğu için poliklinikler kapalı ama acilden şansınızı deneyin isterseniz. Her ihtimale karşı da özel hastanelerden birinden randevu alın. Acilden vermezlerse özele gidersiniz.
elmaelmaelma Asiye12 gününde almanız gerekiyor diye biliyorum, diğer türlü boşa gidebilir 1 hafta izniniz. Alo 170i arayıp sorun isterseniz. Ama onlar sorun olmaz dese bile, pzt günü alma imkanı varken ertelemezdim ben olsam.