biranne__ Yani tabi bizim küçüklüğümüz de bu kadar bilinmiyordu belki bize de kullanılmıştır, ama kullanmayın çünkü içeriği bebeğe zararlı, kansorejen. Bişey olmadı derken şıp diye gözle görülür değil bu maddelerin zararları zaten, uzun vadede ortaya çıkıyor veya çıkmıyor. Bize kullanıldı bişey olmadı zihniyetini ben doğru bulmuyorum, bilim her geçen gün ilerlerken, imkanlar artarken an az 20 yıl önce yapılmış yanlışları, bişey olmadı diye devam ettirmek pek doğru gelmiyor.