Aysegul166 29+6 haftalığım 1 haftadır göbeğimin altı vajinamın üst kısmı ağırıyor lavaboya gidince vs alt kısımda ağırıyor ama genel olarak üst kısmı hastaneye gittim bişey çıkmadı bunu yaşayan var mı yürümekte zorlanıyorum
Gulsah-207 Aysegul166 23 haftalık gebeyim bende de bir haftadır var kan ultrason normal şıktı magnezyum içmeye başladım o biraz hafifletti ama tamamen geçmedi 🤷♀️
Haticeburak06 Aysegul166 çok normal vücudun doğuma hazırlanıyor şuan bende bu durumdayım uzanıyorum ama batıyor ve sızlıyor 23 haftada başladı bende 32+2yim doğuma kadar devam eder herhalde
sandraa2 Aysegul166 geçmiş olan cnm bnde 21+4 haftalığım 1 haftadır aşırı vajinada baskı ve kasiklarimda ağrı oluşuyor gün boyu tekrarlanıyor acaba sebebi ne yürüyüş yapmaktan bile zorlandım bugün
Aysegul166 mavikalpvemavikalp teşekkür ederim çok hareketli bi düzenim yok zaten ama korktum birden başladı çünkü
sandraa2 Aysegul166 evet bugün kontrole gittim bana rahim genişlediği için ve bebis büyüdüğü için ağrı olması normal dedi 😂