İkinci gebeliğim 5 sene arayla oldu adetimin üzerinden 5. Gün geçtikten sonra idrar tesi ile pozitif çıktı bir gün sonra beta hcg 114 çıktı en son adetime göre 5 hafta 2 günlük bebiş ama sadece belirti olarak uyku var ve halsizlik goguslerimde bile hassasiyet yok normal mi kızlar