Kızlar merhaba 1haftadır adet olmuyorum ara ara adet olacakmışım gibi beni çok rahatsız eden bir ağrı oluyor adetime yakın beraberlik yaşadık testlerde çok silik çizgi çıkıyor negatif gibi en son 3 gün önce yaptım ve pedimde de kahverengimsi bir akıntı gelmiş bugün kan vermeye gidicem böyle bir şey başına gelip hamile kalan var mı yani bu yerleşme kanaması mı