Dora22 1 ay önce bir arkadasımda rutin kontrolünden iki gün sonra 33. Haftasında sabah suyu gelmesi sebebiyle acil doğuma alınmıştı. Doktoru da doğum sonrası rahmin incelmiş sebebi buydu demişti. Çok araştırdım bu olay sonrası. Arkadasım son zamanlarında hep bebeği aşağıda hissettiğini söylemişti hatta bunu doktoruna defalarca söylemesine rağmen doktor normal bulmuştu. Doktoru çok iyi, ilgili, bilgili, yaşadığımız şehirde ünü olan bir doktor. Neyse arkadasımın aşağıda hissettiği söylediği zaman alttan muayene etseydi rahmin inceldiğini farkedebilirdi. Ve progestan veya rahme atılacak dikişle hamilelik devam ederdi. Benim araştırmalarım bu şekilde. Allah yardımcınız olsun. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim🤲🏻