ekimannesi_ Merhaba hanımlar periyodik muayene izni ayda 1 mi oluyor yoksa her kontrol mü? Mesela ben nisan başında gittim ama 2 hafta sonra tekrar gideceğim o gün izin alma hakkım olmuyor mu bileniniz yaşayanınız var mı?
Rabiul ekimannesi_ ben ofisten çıkıp doktora gidiyorum işim bitince ofise geri dönüyorum genelde öğlen saatlerinde oluyor muayenem günlük izin almıyorum yani , ayda 2-3 kere de olsa sıkıntı yapmıyorlar gidip geliyorum
ekimannesi_ ipeklinaismom yok hayır yazmıyor eğer ayda 1 se onu kullandım diğerine haftalık izin almam gerek o yüzden sordum
ipeklinaismom ekimannesi_ biyerde yaziyo ben okudum gebe işçi haklarıydi yanlış hatırlamıyorsam ayda 1 gün zorunda vermek gerisi inisiyatifine kalmış
Maviii_98 ipeklinaismom ben ayda bir kontrole gidiyorum ancak bazı durumlarda ayda 2 kere gidiyorum izin alırken kontrolüm var diyorum gitmiyorum umursamıyorum çünkü sordum ücretli izin hakkımdan düşüyorlar her seferinde.
ipeklinaismom Maviii_98 isyerinizle alakalı o zaman son zamanlarda he hafta gittiğim oldu işimi halledip geldim paramdan kesmediler işveren biraz insafsizmis sizin
Maviii_98 ipeklinaismom evett açıklamaları beyaz yaka mavi yaka farkediyor o yüzden yıllık izinden alıyoruz. bende umursamıyorum onları. Maaşımı bile asgari ücrete düşürdüler normalde fazlasını alıyordum hamilelik sürecinde böyle olucak dediler.