irem4556 Kızlar 11+4 üm 2 gündür aşırı bel ağrım var dünde bi anda kasığıma kramp girdi düzeldi ama regl ağrısı gibi hala devam ediyor
irem4556 Sefiiir Yani ağrılara doktorlar genellikle normal diyor allah korusun kan ve şiddetli ağrıda hemen gelmelisiniz diyorlar
betyy16 irem4556 doktorunuz ne demişti acaba? 11. Haftaya girdiĝimden beri çok şiddetli Bel ağrım var ne yapacağımı şaşırdım ağlatacak dereceye geldi doktoruma mesaj attım ama daha gormedi
ezooezz Bu haftalarda çok normalmiş şiddetli ağrı veya kanama olmadığı sürece korkma demişti doktorum.
betyy16 yssmom akıntım ve diz ağrım var üst bacağımda ağrı yok. Dün doktorumla konuştum dinlendiğin zaman geçiyorsa korkacak bir şey yok dedi çalıştığım için ayakta kalıyorum normalmiş o yüzden