Alpbusee ben tam 36+1 de tansiyon yüksekliğinden sezeryen oldum. Oğlum 3 680 gram dogdu. Hastaneye gittiğimde tansiyonum yuksekti. Yatısım kararlaştırılınca ciger geliştirici iğne yapıldı. Ve nst de sancılarım %100 oluyordu. Oğlumun kalp atısı bütün gece sabaha kadar sadece 116 idi. Dogduktan sonra solunumunda sıkıntı oldu. 5 gün kuvezde kaldı. 5 gün kucagıma aldım. Sonra da kanında enfeksyon cıktı 15 gunde o yuzden hastanede kaldık. Ama benim yanımdaydı. Sadece tedavi saatinde gidiyordu. Yoguöbakıma. Ama bu benim hikayem senin insallah cok kolay gecer kucagına alırsın bebeğini evinize gidersiniz sağlıcakla 🤲🤲🤲