Zeynepyldz hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebiş 🫶🏻 benim de ilk gebelik, her 3 ay için evde giyilecek toplamda 10 takım veya tulum alicaz, her 3 ay için dışarıda giyebilmesi için 2-3 parca süslü kıyafet alicaz ek olarak da içine yine her 3 ay icin 10-15 tane çıtçıtlı body ki bence 10 adet yeterli ve 4-5 tane de sadece alt yani tayt tarzı bir şeyler alicaz. Haricinde en çok önerilen ve memnun kalınan prima premium care idi bu bebek bezinden stoklamaya başladık. Ana kucağını aldık ve bebek arabasını aldık. Biberon ve emzik aldık ek olarak. Alınacak şey çok ama bu şekilde özetlenebilir. Battaniye de 4 tane falan almayı düşünüyorum. Küveti odasi vs vs birçok şey işte. Ama kıyafetler kafada netlesince geri kalan her şey çok kolaylaşıyor 🥰