Slmcnm 17+2 haftalığız ikizlerimle Sizlerin nasıl gidiyor dertleşelim Benim zaman zaman belde ve kasıkta ağrı oluyor Bebislerimin haraketlerini hissetmeye başladım 4 gebelik Artı zaman zaman bel ağrısı ve kasık ağrısı yaşıyorum sizde durumlar nedir