umutluanneadayi kuzum eşin haklı ama bide şöyle bişe var , bu işler gercekten nasip , en iyi doktora hastaneye yaptırıorsn tutmucaksa yine olmuyor . tutacaksa donanımsız bi hastanede bile tutuor cok örneklerini gördüm . gürkan hocada aşılama yaptıran biriyle konusmustum 5 yıldır olmuormus eşinde sperm azlıgı vs va . ilk aşılama yaşmıs hoca , tutmamış . ikincide tüp demiş gürkan hoca , kız tekrar aşılama deneyelim son kez demiş ve tutmuş şuan doğurdu . gercekten nasip işte . ve eşinin spermide azmış aşılama yaptırırken en son toplam sperm 39 milyonmuş . yıkanınca onun yarısı zaten gitmiştir ona ragmen olmuş . hayırlsıı ne diyelim🙏🏻