Dlk51 Kızlar hamileliğinde oksapar ecopirin kullanan varmı kaçıncı haftada kestiniz ve sonrasında etkiler neler oldu
Eko93 Dlk51 bende kullanıyorum ikisininde. 24. Haftamda başlattılar bebisin suyu azaldı diye. Ne kadar süre kullanacağım bilmiyorum ama galiba doğuma kdr
qusel Kızımda 33 hafta corasprin ve doğuma kadar iğne kullandjm. Şimdi yine hamileyim yine ikisnide kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yaşamadım ilkindede