48lipastelboya Hangisi daha iyi kızlar sipariş vericem de kullananlar bilgisi olanlar söyleyebilir mi acaba
Eko93 48lipastelboya ben regenesis max kullanıyorum. İçinde omega 3 olması benm için iyi çünkü balık yemiyorum.
Eko93 48lipastelboya yani regenesis tercih etme sebebim açıkçası omega 3. Hamileligimin 9.haftasindn beri kullanıyorum. Memnunum
elmaelmaelma Ben de regenesis kullanıyordum. Elimdeki bitince, bu ikisine ve efa mom’a bakmıştım. Efa Mom içerik olarak daha zengin olduğu için onu tercih ettim.
Mormenekse33 48lipastelboya Doktorum regenesis vermişti onu kullanıyorum.Bence doktorunuza danışıp öyle kullanın tavsiyem🦋
48lipastelboya Mormenekse33 doktorum hiç bişey önermedi vermedi o yüzden sordum yani kendim araştırdım
Zeyneppx 48lipastelboya bende kendim bakıp regenesis aldım doktora söylediğimde de iyi yapmışsın dedi 12 haftada biraktim
Beybitooo 48lipastelboya regenesis aşırı bulantı yaptı bende kullanamadım ı mom da hiç bi sıkıntı yaşamadım