Derennn700 Kafada bitiyor aslında ben herşeyi denedim 3. Yılın sonunda oldu biliyormusun burda herkes dedi kafada bitiyor ondan olmuyor inanmıyordum hatta çok araştırdım vucud gerçekten gebelik istendiğinden çok fazla stres yaptığından gebelik oluşturmuyormus. Bir gün istem dışı sinirlendim istemiyorum keyfime bakicam kocamla gezip tozucam dedim gerçekten o hırsla kafamdan attım sonuç o ay hamile kaldım 3 yılın sonunda o yüzden zor biliyorum ama kafanda bitirmen lazım bazı şeyleri eşim de bende kontrole gittik hiçbir sorun yoktu bazen nasip ne zamansa o zaman oluyoe 1nkere bile sağlıklı sağlıksız gebelik geçirmedim ben o yüzden hep rabbim olacaksa sağlıklısı olsun o zamana kadar beklerim öyle nasip et diye dua ederdim şükür dualarimin karşılığı geldi şimdi kucağımda uyuyor