mkz bahsettiğiniz kist yumurtalık kistiyse iğneyle hiçbir alakası yok bazen hamilelikte oluşabiliyor benim hamileliğimden önce varmış o şekilde hamile kalmışım 4. Aya kadar büyüdü sonra bebek büyüdükçe kist küçüldü bende iğne kullanıyorum şu an ama rahim içinde oksapar kist yapmaz