shtngstr Rbyglc 35 🤰 nefesim yetmiyor tek sorunum bu şükür. Geçen kahverengi kanamam oldu 10 15 damla kadar 2 gün lekelenme şeklinde sürdü geçti doktor her şey normal dedi 🤷♀️ onun dışında iyiyim çok şükür ya artık doğum zamanı gelsin istiyorum
Sedayznn Rbyglc ah ahhh yarın tam 40+0ım tahmini Doğum tarihimiz doğmadı hala artık doğsun istiyorum neden doğmuyor ya 😡😡
karekedi Biz de 37 olduk benim de cuma kontrolüm çatı muayenesi yapılacak korku heyecan merak hepsi bir arada 😱😂
Dora91 35+3 üz. Geceleri hic uyuyamiyorum herhangi bi agri vs yok ama sabaha kadar yatakta dönüyorum :(( gun icinde de cok halsizligim oluyor.butun gun yatiyorum malesef hicbirsey yapasım gelmiyor :(
Levent Sedayznn aynen bende 40 hafta 0 olacam dağa sancı yok 41 e kadar bekleyin diyorlar size nededilerek acil cevap lutfen
Esomami Rbyglc 7 ocak sezeryan persembe gene konturolumuz var bakalim bi aksilik cikmazsa onden gelmek istemezse🙏😊
Nurcankarakaya Rbyglc bende yarın kontrole gidicem 36+3 olcaz bebek makat geliş olduğu için Sezeryan olucam bakalım gün vercekmi
Alyaras Nurcankarakaya benmde yarın 36+3 ve kontrol var çatı muayenesi olurmu acaba bir fikriniz varmı nasıl bebeğinizin kilosu benimki biraz minik gidiyor sanırım suyu azalıyor gibi demişti yarın için heyecanlıyım sizde durumlar nasıl acaba
shtngstr Rbyglc bende nisan sanmistim ama ne açılma var me serviks kısalmış ne de sanci hicbir belirti olmadı başka
Hafizeipek Rbyglc benim de kontrolüm yarın her randevudan 1 gün önce panik atak geçiriyorum kafayı yicem artık