Dün 20+3 rutin kontrolümde her sey cok güzel hatta bebegin karin cevresi falan 5 gun ileride ama suyun biraz az geldi bana 1 hafta sonra tekrar gel yine ayniysa perinatolojiye gidersin dedi doktor sekretere not aldirirken sınırın altında diye yazdırdı biraz fazla olsa suyun cok guzel derdim ama su an diyemiyorum bu haftalarda daha fazla olmasini beklerdik dedi.Dünden beri yerde miyim gökte mi belli degil benim hamileligin basindan beri olagan beyaz krem arasi akıntı var mesela onu bile su an su muydu anlamadim diye düsünüyorum oysa ki ilk hamileligim degil ilk kizimda da ayni akinti vardi biliyorum su degil doktor da beyaz akinti olagan diyor zaten dünden beri akintı geldikce su mu diye kendimi yiyorum camasira gelen bi akinti yok oyle belirgin vajinayi nemli tutacak kadar beyaz normal akinti her zamankinden hic farki yok ama ben beynimi yiyorum su mu acaba diye 26 27 haftada olsam hadi 3 4 hafta daha idare edilir dogumla kurtulur bebek diye düsünürdüm ama cok basindayiz diye korkuyorum su bitmesinden bebegini kaybedenler akinti zannedip suyu akanlar kesesi delinenler dünden beri cok sey okudum su iciyorum armut yiyorum havuc yiyorum bol bol insallah artar artsa bile hamileligin sonuna kadar kafamda bu soru isaretleriyle yasayacagim.Kiyafet almistim 3 4 tane simdi diyorum keske almasaydim ya kaybedersem onlara nasil bakarim ilk kizimdan önce kaybim oldugu icin 32 haftaya kadar alisveris yapmamistim bunda erken aldim nazarladim diyorum.3 bucuk yasinda bi kizim var elimde degil agliyorum anne lütfen aglama diye yanima geliyor öpüyir ufacik cocugu da üzüyorum diye kendime kiziyorum.Belki erken böyle konusmak icin ama cok korkuyorum nasil sakin kalacagimi bilmiyorum basina gelen var mi ?