Ben granit tezgah yaptirdim gecen yaz. Gayet memnunum. Sadece tezgahci getirirken kirmis. Kirigi yapistirmis. Kesim yapilirken, takilirken farketmedim. Parasinida odemis bulundum. O biraz canimi sıktı. Ama genel olarak granit tezgah temizlik acisindan, leke tutmama acisindan gayet pratik, uzun omurlu..