boncuuuu_ Elfthh Bende 32 haftalığım son günlerde baş dönmesi yaşıyorum progestan kullandım ondan dolayı diye yorumladım kendimce
dogurangaplumba Elfthh benimde oluyor bende kan ilacına bağlıyordum baş dönmelerimi sizinde mi oluyo ya
Elfthh dogurangaplumba üçüncü aydan beri kullanıyorum aslında en son sınırdan düşüktü sen kullnyrmusun
dogurangaplumba Elfthh ben 19. Haftada filan başladım kanım normaldi ama düşmemesi için verdi sağlık ocağı