Asli_uyar Hanımlar merhaba. Gebelik süreci boyunca nasıl sütyenler tercih ettiniz? Rahatlık açısından hangileri daha kullanışlı oluyor?
sheisamother Asli_uyar Gebeyken balensiz dolgusuz sütyenler iyi oluyor. İlk gebeliğimde defacto dan almıştım, bu gebeliğimde Lc den aldım memnunum 🙏 Emzirme döneminde de ilk 1 ay falan emzirme sütyenlerinden kullanıp sonra tekrar balensiz dolgusuz sütyene geçtim
Eceliza3434 Asli_uyar ben hala kendi intimissimi sütyenlerimi kullanıyorum doğumdan sonra emzirmelere geçeceğim mecburen hassasiyet den dolayı şuaan oluyor ve cok rahat
marsuk34 Asli_uyar ben oysho dan kruvaze model sütyen aldım çok rahat yumuşacık balen vs derdi yok emzirme için de uygun bir model bence ayrıca emzirme sütyeni almayacağım
biranne__ Asli_uyar ben büyük beden kullandım rahatım şuan zaten bitek dışarda takıyorum ve genelde evdeyim ama bu aralar askıları acıtıyormuş gibi hissediyorum biraz bilmiyorum sporcu atletlerini düşündüm de uçlar belli olur mu diye düşünüyorum
Hamisbayan Asli_uyar lazer kesim arkasında kopçası vs olmayan herhangi bir metal barındırmayan sütyenlerden kullanıyorum aşırı rahat sıkma vs yapmıyor bime gelmişti hatta bi ara
asell13 Asli_uyar vala evde hayatta takmam dışarda mecburi desteksiz telsiz toparlayıcı aldım öyle rahat ediyorum
Liv3652 Asli_uyar direk resim ekliyorum buyuk ve küçük bedenler için dünyanın en rahat şeyi doğum yapalı çok oldu ama emzirme döneminde bile kullanıyorum normal kullanamıyorum alıştığım için, aşırı rahat ediyorum tam olarak sütyen değil ama çok konforlu 👍🏻