Elifcan111 Selamlar, 2 gün önce doktor gyno lomexin fitil versi aabahına pembe si akımtım oldu bu arada hastanede yatıyorum. Doktor muayene etti sorun yok dedi ama benim aklıma takıldı. Kullanıpta kanaması olan oldu mu acaba