Merhaba anneler, yaklaşık 2 haftadır kabızlık yaşıyorum. Artık basur belirtilen ve kanama da başladı. Gebelik şekeri için insülin kullanıyorum. Acil nasıl geçer acaba? Bayramdan sonraya kadar doktora da gidemeyeceğim. Duphalac şurup var ama oda aşırı şekerli