Kızlar merhaba gebeliğim öyle çok bulantılı geçmedi bazı sabahlar bulantım olurdu (safra suyu olarak çıkardı)ama öyle gün içinde tekrarlamaz ve normal kusmazdım. Pazartesi kontrolüm vardı Dönerken kendimi eve zor attım baya ağzımdan burnumdan kustum 🤢dolmuş tutmuştur biraz aç olduğum içindir diye düşünüp şaşırdım ama bu hafta nerdeyse günlerim hep böyle (kusarak) geçti. 17+5 iz bugün sonradan böyle kusma bulantı normal mi? 13. Haftada bitmişti sabah bulantılarım tekrarlayayınca bilemedim. İlk gebeliğim de aralıksız bulantım olmuştu bu zamanlarda da bişey yiyemiyodum bulantıdan kıyaslayamadım