Kızlar 36+0 haftalığız kolestaz çıktı bu hafta içinde tekrar değerlerime bakılacak eğer değerler yüksekse suni sancı verilip doğum başlatılacak hem suni sancıdan korkuyorum hem de bebeğim daha küçük 2 3 hafta daha kalsaydı daha iyi olacaktı 36 haftalık doğum yapan var mı ?