oylesinebiri0 29+2 haftadır hamileyim yarım saattir belim ve kasıklarım ağrıyor sağ kasıktan karnıma Doğru çok keskin bir Ağrı girmiş çok kötü ağrıyor normal mi yoksa hastaneye gitmem lazım mı nefesimi kesecek gibi ağrıyor bebeğim hareket ediyor
Boncukk123 oylesinebiri0 şiddetliyse git canım sancın var mı yok mu bakarlar kontrol altında tutulması gerekebilir çünkü çok ağrıyor diyorsun canım
mavikalpvemavikalp oylesinebiri0 benimde olmuştu o haftalar acile gitmiştim hiç bişey çıkmadı Normal dedi ebeler doktor rahim büyüyor baskı yapıyor vücut doğuma hazırlanıyor Ama yani bir tuvalete gidişim var evde 1 saate gidiyodum ağlayarak sürüne sürüne Normal yani yat uzan dinlen sürekli bu zamanda sancı olmaz Hem doğum sancısı öyle bişeyde değil devamlı olmaz
oylesinebiri0 Ozdemirinannesi- şuan sadece sağ tarafta var ağrı şiddetleniyor sonra duruyor 2 3 dk sonra yine şiddetleniyor