Kızlar ben 12+2 yim elimde son folik asitim kaldı onu içicem ve biticek bugun. Doktorum 20.haftaya kadar bi şey kullanmama gerek olmadığını söyledi ama burdakileri görüyorum hep 12den sonra başka bir şeye başlatmışlar bilgisi olan var mo yardımcısı olabilir misiniz lütfen