gizbirhil Kasıklarıma arada ağrı giriyor doktorum normal dedi ama rahatsız ediyor ya sizde de oluyor mu oldu mu regl ağrısı gibi girip gidiyor
Bukettt23 gizbirhil dün kontrolüm vardı ve sizin gibi kasıklarıma ağrı giriyordu arada dodktor idrar testi yaptı enfeksiyondan şüphelendiği için ama bir sorun çıkmadı com şükür magnezyum verdi onu kullanıyorum 27+5 hamileliğim de
gizbirhil Bukettt23 benim 27 +3 Salı idrar verdim bende de idrar enfeksiyon çıkmadı. Doktor normal ağrı olması dedi . Ama bıçak gibi giriyor gidiyor günde üç kez
Bukettt23 gizbirhil sade soda içebilirsiniz onda magnezyum oranı yüksekmiş bakın eğer içtiğiniz zaman ağrınız hafiflerse doktora magnezyum yazdırabilirsiniz