Kızım 2 buçuk yasında mide bulantısı ile doktora götürdüm azda ishali vardı kan idrar verdik karaciğeri yorulmuş düzenli sağlıklı beslenmesi gerek dedi alt 25 ast 54 çıktı doktor bayramdan sonra yine kan verirsiniz bakarız ben böyle düzelen çok gördüm bana gelen hep düzeldi dedi hatta bu aralar bu şikayeti cok gördüm dedi istahıda pek yok yiyor ama çok az internette insanın psikolojisini bozuyor yaşayan varmı bu durumu e yapmam lazım