Gizembusebozlak 32+0 Ken çalışamaz raporu aldım muhasabeye teslim ettim ama süreç nasıl işliyor parayı nasil alıyoruz aydinlata bilir misiniz?
ipeklinaismom Gizembusebozlak onlar giriş yapıyor senin yapcagin bişey yok arkadaşıma 3 seferde yattı 5 ay önce
denizalismom Gizembusebozlak memur musunuz ? Memur iseniz her ay çalışır gibi maaş almaya devam edersiniz. Değilseniz doğum yaptıktan sonra doğum belgenizi teslim ettikten 15 gün sonra yatar ilk parçası. 2. Parçası ise rapor bitip işe başladıktan sonra 15 gün içinde yatar.
ekimannesi_ denizalismom ben dogum iznine agustosta cıkıyorum ekimde dogum var kasımda isten ayrılıcam evlilik nedeniyle tazminat alarak 1 sene oluyor cünkü o zaman o işe başlayınca yatacak parayı alamaz mıyım ya da ne kadar alabilirim sadece öncesini mi bilginiz var mı
denizalismom ekimannesi_ işten ayrılırsanız alamazsınız diye biliyorum ama emin değilim. Öncesini alırsınız . Siz 170 i arayın en doğru bilgiyi oradan öğrenirsiniz 🌸