gunesinannesi__ Kızlar 24 haftaligiz bebis gündüz az hareketli gece olunca nerdeyse hareketlerinden uyuyamıyorum diyebilirim bu normal mi ilk gebeligim ve cok da huylaniyorum hareketlerinden daha alışamadım tekmelere 😆
Busra_27_34_ gunesinannesi__ 23+5 bizde gündüzleri uyuyorlar hareket halinde olduğumuz için pek anlamıyoruz ama gece dinlenmeye geçtiğimiz için onlar için oyun alanı oluşuyor 😁benim ikinci gebeliğim hala alisamadim gıdıklaniyorim çok tatlı geliyor kahkaha atiyorum aniden sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 😊
mavikalpvemavikalp gunesinannesi__ ay benim hamileliğim hep öyle geçti tekmelerine uyanıyodum ama gğndüzün hiç bişe yok🤣