Nazli_004 ya gerçekten bazen bu doktorlar tuhaf yaa ikiz eşiyim 33 haftalık doğmuşum annemde preeklemsi olmuş ek olarak üçüzmüşüz annemde taşikardi tansiyon kaynaklı 3.5 aylıkken üçüncü kardeşimiz sonlandırılmış, ek olarka sonlandırılan bebek doğuma kadar bizle yaşamış bu anneden hafif zehirlenme yapıyor doğumda alınmış i, buna ek olarak 17 sene sonra tüp bebek tedavisi ile olmuşuz Allah yaşatmak istediği zaman yaşatır ki 34 hafta gayet güzel bir hafta siz endişe etmeyin endişeniz bebeğe yansımasın hayırla sağlıkla doğsun inşallah zaten ciğer gelişimi neredeysen tammalandı 36. Hafta ile tamamen bitmiş oluyor ciğer gelişimi eğer sıkıntısı olursa da çok az bi küvezde kalır biz öyle olmuşuz bir hafta kadar kalmışız sonra anneme teslim edilmişisiz bazen 27-28 haftalık bebekler bile yaşatılıyor endişe etmeyin doktor da gerçekten konuşmak için konuşmuş resmen sağlıcakla kalın 🌸🙏🏼