Bsrozdmr1305 inşallah hamilesindir canım,ben evlendikten 10 ay sonra hamile kaldım hamile olmadığım aylar hep bir belirti yaşadım psikolojik olarak galiba hamile kaldığım ay ise hiçbir belirtim yoktu ama sadece bulantım vardı diğer aylarda yoktu eşim doktora götürmek bile istemedi çünkü sonuçları her görmemde ağlıyordum ama zorla ikna edip gittik ve sonuç 59,75 ti o an ağladım eşimde anladı zaten birşey olduğunu, inşallah hamilesindir canım dualarım seninle😘