En geç kaç haftalıkken yapılıyormuş? Ben 20+4 üm henüz yaptırmadım. Taşındığım yerde sağlık ocağına gitmeyi atladığım için onlar da bana aşı haberini veremediler doktorum da söylemedi. Şimdi bayram tatili giriyor araya 21+5 te gidicem bakalım yaparlarsa 😬