Benimde ilk gebelikte 37 haftaydım normal kontrole gittim doktor tansiyona baktı 18/12 çıktı nstye falan soktu tekrar baktı yine aynı idrar tahlili yaptı protein çıktı zehirleme olmuş hemen alınması lazım yoksa hem anneye hem bebeğe zarar verir dedi, ben o an şok oldum ne yapacağımı bilemedim ama hiç bir belirti yoktu bende hani başın döner miden bulanır yok , sonra sezaryene aldı direk zaten yüksek tansiyondan , en son ekrandan tansiyonu mu 20/17 gördüm sonra gözler gitti ameliyat başladı, Allah’a şükür iyi geçti 🤗 sizde dikkat edin ihmal etmeyin, rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🥰