Aysun15 Bursada oturan hanımlar doğumda şevket yılmazımı yoksa zübeyde hanım doğum evinimi tavsiye edersiniz
Tubademir85 Ben kontrole sevkete gidiyorum ufuk demır e ama doğumu Allah nasip ederse doruk da yapmak istiyorum. Doğum için özel hastaneleri daha sağlıklı buluyorum rutın kontroller içinse devlet hastaneleri daha iyi..
Aysun15 Hevidar Şevket yılmaza gittim dün bir bakayım dedim acilden girdim berbat derece pis ve kalabalıktı bencede zübeyde 😊